Kayıt Ol

Giriş Yap

Şifremi Unuttum

Şifrenizi mi unuttunuz? e-posta edrsinizi giriniz. Şifre yenileme linki e-posta adresinize gönderilecektir..

Giriş

Kayıt ol

Kayıt olarak tüm koşulları kabul ediyorum.

Ozosurvey.com Nedir ve Verdiği Hizmetler Nelerdir?

müşteri ölçme ve değerlendieme sistemi

Ozosurvey Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi, firmalara interneti etkili kullanmalarına yönelik yenilikçi çözümler geliştiren Localveri Yazılım tarafından, konaklama ve yeme-içme sektöründe faaliyet gösteren otel – restaurant ve cafelerin müşteri memnuniyetlerini ölçmeye yönelik geliştirilen bir müşteri memnuniyet ölçüm sistemi platformudur.

Günümüzde müşteri odaklı pazarlama yöntemini benimseyen ve müşterilerinin memnuniyetlerini ön planda tutan işletmeler gerekli test ve incelemelerden geçerek İSO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemi sertifikası almaktadırlar. İSO 10002 belgesi işletmelerin müşteri memnuniyetine verdikleri önemi gösteren resmi bir belgedir. Ozosurvey Müşteri memnuniyet Ölçüm Sistemi tamamen İSO 10002 belgesine uygun olarak kusursuz müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla geliştirilmiştir.

Ozosurvey.com’un asıl çıkış noktası ise, kullanıcı işletmelerin müşterileriyle aralarında oluşan olumsuzlukları sosyal medyaya düşmeden hatta müşteri daha iletmeden ayrılmadan olumlu anlamda çözüme kavuşturacak bir zaman yaratmaktır.

Sosyal medya kullanıcıların her şeyi başka kullanıcılarla paylaşma isteği çoğu zaman firmalar için bir reklam ve prestij arttırma kanalı olarak kullanılsa da müşteriyle oluşan olumsuzluklar, müşterinin hizmetten memnun kalmaması vs. gibi bir takım etkiler olumsuz paylaşımlara da neden olmaktadır. Müşteri memnuniyetiyle ilgili sosyal medyada yapılan paylaşımlar üzerinde yapılan araştırmalara göre olumsuz paylaşımlar olumlulara göre diğer kullanıcıları daha çok etkilemektedir. Ve ilgili firmanın itibarını daha çok etkilemektedir. Ozosurvey Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sisteminin çıkış noktasını oluşturan bu etken günümüzde özellikle restaurant – otel ve cafeler için önemli bir konudur.

Peki Ozosurvey Müşteri İlişkileri Yönetim Sistemi nasıl çalışmaktaıdır? Temel çalışma mantığı kullanıcı firma için özel olarak hazırlanmış QR Kod’ların müşteri tarafından akıllı telefona okutulması ve karşısına çıkan soruları cevaplaması şeklindedir. Müşteri firma tarafından hazırlanmış soruları cevaplamayı tamamladığı anda işletme ilgili kişisine mail ve sms yoluyla bilgilendirme gider. Böylece daha müşteri işletmeden ayrılmadan geri dönüş sağlanarak müşteri memnuniyeti pekiştirilmiş olur.

Ozosurvey.com hakkında daha fazla bilgi edinmek ve nasıl çalıştığını öğrenmek için www.ozosurvey .com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Yorum yaz

*

code