Restoran İçin Müşteri Memnuniyeti Nasıl Sağlanır?
Soru
Merhaba, bucada bir restoran işletmecisiyim. İSO 10002 belgesini aldık ama müşterilerimizde daha iyi hizmet vermek ve fark yaratmak için istek, öneri ve şikayetlere kısa sürede geri dönüş sağlamak istiyorum. Bunun için bana önerebileceğiniz bir şeyler var mı?
cevaplandı
0
Yiyecek - İçecek
7 sene
4 Cevap
1221 görüntüleme
0
Cevap ( 4 )
Merhaba, İzmir’de bir otelin restoranında çalışıyorum. Çalıştığım otel ozosurvey müşteri memnuniyeti ölçüm sistemi diye bir program kullanıyor. QR Kod teknolojisine dayalı çalışan bir ölçüm sistemi. Pratik olduğu için müşteriler kullanmayı tercih ediyor. İncelemenizi tavsiye ederim.
Otel dediniz. Biz de kullanabilir miyiz? restoran dedim ama daha çok cafe şeklinde çalışıyoruz.
İşletmenize uyum sağlar sanırım. Bir inceleyin derim. http://ozosurvey.com/
Teşekkür ederim CanKubilay ilgin için sağol.